هلدینگ مهاجرتی ویستا
۴ میلیون مسکن به مردم تحویل می‌دهیم
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی:

۴ میلیون مسکن به مردم تحویل می‌دهیم

با تاکید بر این‌که ۴ میلیون مسکن را تا پایان دولت سیزدهم به مردم تحویل می‌دهیم، گفت: هفته آینده برای ساخت ۳۰۰ هزارواحد روستایی با بنیاد مسکن به توافق می‌رسیم.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی درباره ظرفیت ثبت نام برای متقاضیان جدید در طرح نهضت ملی مسکن گفت:در تعدادی از استان‌های کشور که زمین به مقدار کافی وجود دارد و متقاضیان کمی کمتر ثبت نام کرده‌اند این سامانه باز شده و احتمالا برای تعداد دیگری از شهر‌های کشور هم باز می‌شود.

وی با بیان " در جایی که زمین کافی داریم به دنبال متقاضی هستیم و برای ثبت نام هم محدودیت نداریم" ادامه داد: موظف هستیم 3.2 میلیون واحد مسکن را بسازیم که با احتساب 800 هزار واحد مسکن روستایی 4 میلیون واحد خواهد شد. این 4 میلیون مسکن در 2 پارت ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که مسکن در کشور یک ساله ساخته نمی‌شود و معمولا 1.5 تا 2 سال زمان می‌برد،‌ افزود: در زمان حاضر ساخت حدود یک میلیون و 300 واحد شروع شده که طی چند ماه آینده آنرا به 2 میلیون واحد می‌رسانیم.دو میلیون واحد جدید تا سقف شهری آن که حدود 1.5 میلیون واحد کسری در دست اجرا داریم که در کمیته -کمیسیون- ماده 5 شورای عالی شهرسازی است که در حداکثر تا پایان شهریور زمین 3.2 میلیون واحد زمین مورد نیاز شهری را تحویل می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در بحث ثبت‌نام نهضت ملی مسکن به همین 4 میلیون هم اکتفا نمی‌کنیم و بر اساس دستور رئیس‌جمهور است باید نیازمندی‌های مردم را تأمین کنیم.

قاسمی با اشاره به آغاز ساخت 200 هزار واحد مسکن روستایی، گفت:هفته آینده برای ساخت 300 هزار واحد دیگر با بنیاد مسکن به توافق می‌رسیم. ما متعهد هستیم و اطمینان داریم که با این شرایطی که امروز در کشور شروع شده 4 میلیون واحد مسکونی در کشور تا پایان دولت به مردم تحویل خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
EXNOVIN
دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.